Zobrazeno 1 - 10
of 1 210
pro vyhledávání: '"testing/assessment"'
Publikováno v:
Health Science Reports, Vol 7, Iss 8, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Background and Aims Association of American Medical Colleges (AAMC) and Accreditation Council for Graduate Medical Education (ACGME) mandate training in handoff delivery for students and residents. Communication errors, including errors duri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3da7b57d3ca4ae39f19cabae91d5db2
Autor:
Johannes von Hoyer, Martina Bientzle, Ulrike Cress, Johannes Grosser, Joachim Kimmerle, Peter Holtz
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-9 (2022)
Abstract Background Efficient metacognitive monitoring, that is the monitoring of one’s own thought processes and specifically one’s state of knowledge, is essential for effective clinical reasoning. Knowing what one does and does not know is a c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8624545d9e6e401bb31082a0344ada4b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.