Zobrazeno 1 - 10
of 517
pro vyhledávání: '"ten Cate O"'
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 13, Pp 1243-1250 (2022)
Ana Yoe-Cheng Chang Chan,1 Coen PM Stapper,2 Ronald LAW Bleys,3 Maarten van Leeuwen,2 Olle ten Cate4 1Department of Morphological Sciences, Faculty of Medical Sciences, National Autonomous University of Leon (UNAN-Leon), Leon, Nicaragua; 2Department
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc302303f92644d591b7834a10f32e05
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 9, Pp 837-845 (2018)
Gersten Jonker,1 Eveline Booij,1 W Rhodé Otte,2 Charissa ME Vlijm,2 Olle ten Cate,3 Reinier G Hoff1 1Department of Anesthesiology, University Medical Center Utrecht, Utrecht University, Utrecht, The Netherlands; 2Department of Education, Faculty of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43f1b9e7cda245a7847ce8af27e4528d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 40; DOC5 /20230215/
Objectives: The drop-out rate among residents across all medical specialties in the Netherlands approximates 12.7%. This implies a capacity loss in the medical workforce, a waste of educational resources and personal damage to individuals. The aim of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.