Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"ten Cate, Olle T."'
Autor:
Ravesloot, Cécile J., van der Gijp, Anouk, van der Schaaf, Marieke F., Huige, Josephine C.B.M., Vincken, Koen L., Mol, Christian P., Bleys, Ronald L.A.W., ten Cate, Olle T., van Schaik, Jan P.J.
Publikováno v:
In Academic Radiology May 2015 22(5):640-645
Autor:
Custers, Eugène J F M1 (AUTHOR), ten Cate, Olle T J1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Apr2011, Vol. 45 Issue 4, p422-430. 9p. 2 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Soethout, Marc B. M.1 mbm.soethout@vumc.nl, ten Cate, Olle T. J.2 T.J.TenCate@umcutrecht.nl, van der Wal, Gerrit1 g.vanderwal@vumc.nl
Publikováno v:
BMC Public Health. 2008, Vol. 8 Issue 1, p14-20. 7p. 2 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Context: Feedback is considered important in medical education. The literature is not clear about the mechanisms that contribute to its effects, which are often small to moderate and at times contradictory. A variety of variables seem to influence th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::a889877428a6367434e8776482ba5beb
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/317232
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/317232
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van de Ridder, J. M Monica, Mcgaghie, William C., Stokking, Karel M., ten Cate, Olle T J, Education and Learning: Development in Interaction, Leerstoel Brekelmans
Publikováno v:
Medical Education, 49(7), 658. Wiley Online Library
Medical Education, 49(7), 658. Wiley-Blackwell
Medical Education, 49(7), 658. Wiley-Blackwell
Context: Feedback is considered important in medical education. The literature is not clear about the mechanisms that contribute to its effects, which are often small to moderate and at times contradictory. A variety of variables seem to influence th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ten Cate, O T J, Williams, G & Kusurkar, RA 2011, How can self-determination theory assist our understanding of teaching and learning processes in medical education. AMEE Guide 59 . Association for Medical Education in Europe . < https://www.amazon.com/Self-Determination-Understanding-Teaching-Processes-Edudcation/dp/1908438010 >
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10172::a659b909f10d7f73510399141fe29c5a
https://research.vumc.nl/en/publications/31e7b100-c490-42e1-b3bf-1470f7c02372
https://research.vumc.nl/en/publications/31e7b100-c490-42e1-b3bf-1470f7c02372