Zobrazeno 1 - 10
of 423
pro vyhledávání: '"temporal learning"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 142292-142303 (2023)
Recognizing traffic accident events in driving videos is a challenging task and has emerged as a crucial area of interest in autonomous driving applications in recent years. To ensure safe driving alongside human drivers and anticipation of their beh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3cc3a74dbc9343f7a4d3a30b6a0b9df0
Autor:
Jorn-Jan van de Beld, David Crull, Julia Mikhal, Jeroen Geerdink, Anouk Veldhuis, Mannes Poel, Ewout A. Kouwenhoven
Publikováno v:
Diagnostics, Vol 14, Iss 4, p 439 (2024)
Esophageal cancer can be treated effectively with esophagectomy; however, the postoperative complication rate is high. In this paper, we study to what extent machine learning methods can predict anastomotic leakage and pneumonia up to two days in adv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66e6ebdf80cf4907a5bde35523b8aeb2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2023)
Self-regulated learning (SRL) plays a critical role in asynchronous online courses. In recent years, attention has been focused on identifying student subgroups with different patterns of online SRL behaviors and comparing their learning performance.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0586797652d847f2b4ee049c6ddbfdd8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.