Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"temporal gesture"'
Autor:
Rajeg, Gede Primahadi Wijaya
Slides presented at the International Multimodal Communication Centre (IMCC)Research Seminar Series, University of Oxford. The talk is derived from the open-access paper below, which should preferably cited when the slides are referred to: Rajeg, Ged
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a1b324faa955f2fe10a586486026af01
This is an RStudio-project repository containing the dataset and R codes used in our paper published open access in "Linguistik Indonesia", the official journal for "Masyarakat Linguistik Indonesia" (MLI) (the Linguistic Society of Indonesia). The pa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b5dbdda5e72aa84ed289c5509dc29c30
Publikováno v:
Bilingualism: Language and Cognition, 22(4):1366728918000652, 836-847. CAMBRIDGE UNIV PRESS
Mandarin speakers often use gestures to represent time laterally, vertically, and sagittally. Chinese Sign Language (CSL) users also exploit signs for that purpose, and can differ from the gestures of Mandarin speakers in their choices of axes and di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::81b9b3d14aadafbd5c7859a41090131a
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/5452aaf7-4ca1-4d5e-9775-31ba21a6bf50
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/5452aaf7-4ca1-4d5e-9775-31ba21a6bf50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stephanie S. A. H. Blom, Gün R. Semin
Publikováno v:
Journal of Experimental Child Psychology
We examine and find support for the hypothesis that time-referent hand-arm movements influence temporal judgments. In line with the concept of ""left is associated with earlier times, and right is associated with later times,"" we show that performin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.