Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"temporal difference (TD) learning"'
Publikováno v:
Frontiers in Robotics and AI, Vol 11 (2024)
One of the greatest challenges to the automated production of goods is equipment malfunction. Ideally, machines should be able to automatically predict and detect operational faults in order to minimize downtime and plan for timely maintenance. While
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c0413437c82476bada4bdddee98d20d
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 107077-107094 (2022)
The goal of this paper is to provide theoretical analysis and additional insights on a distributed temporal-difference (TD)-learning algorithm for the multi-agent Markov decision processes (MDPs) via saddle-point viewpoints. The (single-agent) TD-lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70af165ec0ed4e9b851e5c767b0ecc3f
Computational reinforcement learning, reward (and punishment), and dopamine in psychiatric disorders
Autor:
Brittany Liebenow, Rachel Jones, Emily DiMarco, Jonathan D. Trattner, Joseph Humphries, L. Paul Sands, Kasey P. Spry, Christina K. Johnson, Evelyn B. Farkas, Angela Jiang, Kenneth T. Kishida
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 13 (2022)
In the DSM-5, psychiatric diagnoses are made based on self-reported symptoms and clinician-identified signs. Though helpful in choosing potential interventions based on the available regimens, this conceptualization of psychiatric diseases can limit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae18acc28f36488c8e1308bdf07ce8bf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.