Zobrazeno 1 - 10
of 536
pro vyhledávání: '"temporal cues"'
Autor:
Richard J. Stevenson, Kerri Boutelle
Publikováno v:
Nutrients, Vol 16, Iss 17, p 3013 (2024)
The psychological states of hunger and satiety play an important role in regulating human food intake. Several lines of evidence suggest that these states rely upon declarative learning and memory processes, which are based primarily in the medial te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4a296da6b804849a9f26ea83eeb2d02
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yang-Soo Yoon, Carrie Drew
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
A previous study demonstrated that consonant recognition improved significantly in normal hearing listeners when useful frequency and time ranges were intensified by 6 dB. The goal of this study was to determine whether bilateral cochlear implant (BC
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95b206a5352243db840da38f1c5f576a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yang-Soo Yoon
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
In this paper, the effects of intensifying useful frequency and time regions (target frequency and time ranges) and the removal of detrimental frequency and time regions (conflicting frequency and time ranges) for consonant enhancement were determine
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e0d896511bc4167aa29ef9d743252f4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.