Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"televízne vysielanie"'
Autor:
Barmošová, Lucia
Publikováno v:
Otázky žurnalistiky / Questions of Journalism. 52(3-4):72-80
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=121832
Autor:
Tinka, Jozef1 jozef.tinka@ucm.sk
Publikováno v:
Marketing Identity. 2019, Issue 2, p417-431. 15p.
Autor:
Morozová, Veronika
This master's thesis presents the dialogical analysis of the German TV show 'Wetten, dass...?'.The main target is to analyse the internal as well as the external dialogical structure of two Wetten, dass...? shows. The internal structure is based on t
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-351243
Autor:
Mináriková, Juliána1 juliana.minarikova@ucm.sk, Bujna, Peter1 peteraj.bujna@gmail.com
Publikováno v:
Marketing Identity. 2019, Issue 2, p295-311. 17p.
Autor:
Kukumbergová, Alexandra1 2767967@ucm.sk
Publikováno v:
Marketing Identity. 2019, Issue 2, p284-294. 11p.
Autor:
Botík, Milan1 mbotik@azet.sk
Publikováno v:
Marketing Identity. 2017, Issue Part 1, p28-34. 7p.
Autor:
Šušol, Jaroslav1 jaroslav.susol@uniba.sk, Mirga, Tomáš2 tomas.mirga@cvtisr.sk
Publikováno v:
ITlib: Informačné Technológie a Knižnice. 2020, Issue 3, p27-37. 11p.
Autor:
Vozár, Zdenko Zdenko.Vozar@nkp.cz
Publikováno v:
Duha. 2020, Issue 1, p33-37. 5p.
Autor:
Dudková, Jana
Publikováno v:
Ostium; 2023, Vol. 19 Issue 3, p1-13, 13p
Autor:
fázik, jakub1 jakub.fazik@gmail.com
Publikováno v:
ITlib: Informačné Technológie a Knižnice. 2019, Issue 4, p5-17. 13p.