Zobrazeno 1 - 10
of 88 498
pro vyhledávání: '"telecom industry"'
Autor:
Tuomisalo, Teemu1 (AUTHOR) teemu.tuomisalo@lut.fi, Hannibal, Martin2 (AUTHOR) mhk@sam.sdu.dk
Publikováno v:
Entrepreneurship Research Journal. Sep2024, p1. 38p. 2 Illustrations.
Autor:
WANG Shengjie, ZHANG Qinghong
Publikováno v:
Dianxin kexue, Vol 40, Pp 121-133 (2024)
In the telecom industry, accurate prediction of customer churn is crucial for the companies involved to maintain market competitiveness and increase revenue. To this end, a customer churn prediction framework combining CatBoost algorithm and SHAP mod
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6fd55b0470aa42e6b502ee09d5d24b17
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background The rapid development of the telecommunications industry in the post-COVID-19 era has brought tremendous pressure to employees making them a high-risk group for job burnout. However, prior research paid less attention to the burno
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4eb6c587b03448f9476b12b1422622a
A proposed hybrid framework to improve the accuracy of customer churn prediction in telecom industry
Publikováno v:
Journal of Big Data, Vol 11, Iss 1, Pp 1-27 (2024)
Abstract In the telecom sector, predicting customer churn has increased in importance in recent years. Developing a robust and accurate churn prediction model takes time, but it is crucial. Early churn prediction avoids revenue loss and improves cust
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d8ec1edff724b18a550e3b0fa41edae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Engineering Technology and Applied Physics, Vol 6, Iss 2, Pp 66-78 (2024)
In the dynamic field of Customer Retention Prediction (CRP), strategic marketing and promotion efforts targeting specific customers are crucial. Understanding customer behavior and identifying churn indicators are vital for devising effective retenti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30a752fe906a412c9731223a62d414e0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
دانش حقوق عمومی, Vol 13, Iss 3, Pp 189-212 (2024)
The telecommunications industry, after being liberalized and removed from state ownership, operates as a "multiple monopoly," whereby telecommunications services are typically provided to consumers by three or four operators. Due to this monopoly, th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b901ac8994c4480dabe2ac1e4f9de0c2