Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"technology-mediated language learning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ibrahim, Hiba
This is a Virtual Exchange Teacher Guide with adjustable activities on the topic of democracy and freedom of speech.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::22ee71938af700ba3e01babcbad776c1
Autor:
Sundqvist, Pia
Chapter 25. Learning across the lifespan: Age, language learning, and technology.
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/54632
Autor:
Gasparini, Alice
���The question of where people learn languages is equally as important as that of how they do so��� (Benson, 2021). The paper explores the digital ���where���, considering learning spaces for SLA. The literature offers a grea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0f68bae898f6a6ece83c95b1d8172d10
Autor:
Ziegler, Nicole, González-Lloret, Marta
Technology- mediated language learning has matured over the past few decades, with various tools and contexts now widely used in language education for all ages and levels. Many of today’s language learners have experienced technology as an ever- p
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/54631
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.