Zobrazeno 1 - 10
of 152
pro vyhledávání: '"technology-based assessment"'
Publikováno v:
Empirical Research in Vocational Education and Training, Vol 16, Iss 1, Pp 1-27 (2024)
Abstract Background Authentic situations are considered a source of learning due to their real world relevance. This can encourage learners to acquire new knowledge. Increasing digitisation and associated resources, such as professional development o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dff04a823c3c4958aa083f29b68290b2
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2024)
BackgroundTechnology advances make it increasingly possible to adapt direct behavioral assessments for classroom use. This study examined children's scores on HTKS-Kids, a new, largely child-led version of the established individual research assessme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6945c1af28043298fd30d0a44b36379
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gamze Arin-Bal, Volga Bayrakci-Tunay, Maria Grazia Benedetti, Alberto Leardini, Federico Vismara, Claudio Belvedere
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 19, p 10825 (2023)
This scoping review aims to present existing evidence on new technologies reported recently to assess patients with patellofemoral pain (PFP). The literature search was conducted in September 2023, and search engines were Medline (via Pubmed), Scopus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/199466d1c9f744d28c64bd0d40a392f9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 10, Iss 4, p 125 (2022)
Executive functions are psychological processes of great importance for proper functioning in various areas of human development, including academic performance. For this reason, from both clinical and educational perspectives, there is great interes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41ac8f60b8bc416cb375a5ac8d70277b
Autor:
Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő
Publikováno v:
Educatio. 28(4):705-717
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=841220
Autor:
Wu, Hao, Molnár, Gyöngyvér
Publikováno v:
Journal of Psychological and Educational Research (JPER). XXVI(1):90-105
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=659997