Zobrazeno 1 - 10
of 2 150
pro vyhledávání: '"technology-based assessment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Empirical Research in Vocational Education and Training, Vol 16, Iss 1, Pp 1-27 (2024)
Abstract Background Authentic situations are considered a source of learning due to their real world relevance. This can encourage learners to acquire new knowledge. Increasing digitisation and associated resources, such as professional development o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dff04a823c3c4958aa083f29b68290b2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koeda T; Department of Pediatrics, Tottori Prefectural Rehabilitation Center for Children with Disabilities, Tottori, Japan.
Publikováno v:
JMA journal [JMA J] 2024 Oct 15; Vol. 7 (4), pp. 551-552. Date of Electronic Publication: 2024 Sep 20.
Autor:
Sugiyama T; Department of Rehabilitation Medicine, Showa University School of Medicine, Yokohama, Japan., Hashimoto K; Department of Rehabilitation Medicine, Showa University School of Medicine, Yokohama, Japan., Kawate N; Department of Rehabilitation Medicine, Showa University School of Medicine, Yokohama, Japan.
Publikováno v:
JMA journal [JMA J] 2024 Oct 15; Vol. 7 (4), pp. 543-550. Date of Electronic Publication: 2024 Aug 09.
Publikováno v:
European Journal of Education, 2018 Jun 01. 53(2), 160-175.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26609424
Autor:
Summa, Susanna, Schirinzi, Tommaso, Bernava, Giuseppe Massimo, Romano, Alberto, Favetta, Martina, Valente, Enza Maria, Bertini, Enrico, Castelli, Enrico, Petrarca, Maurizio, Pioggia, Giovanni, Vasco, Gessica
Publikováno v:
In Computer Methods and Programs in Biomedicine May 2020 188
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal for Research in Vocational Education and Training, Vol 10, Iss 1 (2023)
Context: Collaboration and digitization in work and production process have been of scientific interest in the research field of vocational education and training for decades. So far, there is a lack of empirical evidence on the extent to which the p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ead3680d5344b48b00aed53dc9f44de