Zobrazeno 1 - 10
of 169
pro vyhledávání: '"technology enabled learning"'
Autor:
Divya Singh
Publikováno v:
Journal of Ethics in Higher Education, Iss 4 (2024)
The adaptation of the curriculum to incorporate cutting-edge technologies and human ethical values necessitates a careful, deliberate approach. A technological transition, pivotal for the future of education, is fraught with challenges but also with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6fa0b9fa19546009b5be990411549a7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kevin Muirhead, Leah Macaden, Keith Smyth, Colin Chandler, Charlotte Clarke, Rob Polson, Chris O’Malley
Publikováno v:
Systematic Reviews, Vol 11, Iss 1, Pp 1-30 (2022)
Abstract Background Dementia education is required to address gaps in dementia-specific knowledge among health and social care practitioners amidst increasing dementia prevalence. Harnessing technology for dementia education may remove obstacles to t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6114073868f7476986cae7b29662fcc5
Autor:
Terry Neal
Publikováno v:
Journal of Learning for Development, Vol 10, Iss 1 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff42d06bd06f4cab9b377c1beac731f1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kevin Muirhead, Leah Macaden, Keith Smyth, Colin Chandler, Charlotte Clarke, Rob Polson, Chris O’Malley
Publikováno v:
Systematic Reviews, Vol 10, Iss 1, Pp 1-26 (2021)
Abstract Background Dementia prevalence is increasing globally and yet evidence suggest that gaps exist in dementia-specific knowledge among health and social care practitioners. Technological modes of educational delivery may be as effective as trad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b24774b475324dbcb205d805512db38a
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
This study proposed an extended theory of planned behavior (TPB) to examine the factors that influence pre-service teachers’ intention to use technology-enabled learning, using constructivist pedagogical beliefs (CPB) and information and communicat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45bcbf2f4c934ca2a5ccbe6340bd5be0
Autor:
Santosh Panda
Publikováno v:
Journal of Learning for Development, Vol 9, Iss 2 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/682f9a48478a4ba28f97ccfc0d6592b7