Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"technological understanding"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anna Zharova
Publikováno v:
International Journal of Law and Management, 2015, Vol. 57, Issue 6, pp. 562-572.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLMA-07-2014-0044
Autor:
Jeppe Bundsgaard, Elisa Nadire Caeli
Publikováno v:
Caeli, E N & Bundsgaard, J 2020, ' Computational thinking in compulsory education : a survey study on initiatives and conceptions ', Educational Technology Research and Development, vol. 68, no. 1, pp. 551-573 . https://doi.org/10.1007/s11423-019-09694-z
This article communicates the results of a Danish survey study conducted in 2018 that aimed to examine initiatives relating to computational thinking in primary and lower-secondary schools, as well as the professional development of teachers and the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::89bf26ed20f2b4d77001d464b52eda47
https://pure.au.dk/portal/da/publications/computational-thinking-in-compulsory-education(e68c57ee-1acc-4c65-81e6-e732b0ea07ff).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/computational-thinking-in-compulsory-education(e68c57ee-1acc-4c65-81e6-e732b0ea07ff).html
Autor:
Mie Buhl
Publikováno v:
Buhl, M 2019, Computational thinking utilizing visual arts, or maybe the other way around . in R Ørngreen, M Buhl & B Meyer (eds), Proceedings of the 18th European Conference on e-Learning, ECEL 2019 . Academic Conferences and Publishing International, Proceedings of the European Conference on e-Learning, ECEL, pp. 102-108, 18th European Conference on e-Learning, ECEL 2019, Copenhagen, Denmark, 07/11/2019 . https://doi.org/10.34190/EEL.19.138
This paper is a theoretical discussion about the extent to which school subjects can contribute to teaching students computational thinking. Or is it the other way around and, perhaps surprisingly, how computational thinking might transform existing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5690e18d00daa7d34168773f6684ab0d
https://vbn.aau.dk/da/publications/1ee9f11d-35a5-46ab-b7c0-a3d76d99848b
https://vbn.aau.dk/da/publications/1ee9f11d-35a5-46ab-b7c0-a3d76d99848b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.