Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"technological skill"'
Autor:
Nur Halimah Lubis, Rahmah Fithriani
Publikováno v:
Jurnal Paedagogy, Vol 10, Iss 3, Pp 809-819 (2023)
This study aims to identify and investigate the difficulties encountered by English teachers utilizing Computer-Assisted Instruction (CAI) in a vocational high school in Mandailing Natal, North Sumatra. This research used a qualitative descriptive me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b50ccd01cbd3467db6e5fee5db58e80d
Publikováno v:
Gagasan Pendidikan Indonesia, Vol 2, Iss 1, Pp 1-9 (2021)
In the quarantine time, COVID-19 outbreak cannot stop our learning but it makes school and instructional practices do natural online learning. This research aims to study secondary teachers and students’ perspectives towards online learning amid th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a376e7b437134d97868673eb3ab39b21
Autor:
S Nazreen Hassan, Aravindh Kumar
Publikováno v:
Journal of Extension Education, Vol 31, Iss 1 (2019)
Flowers are used by people of all walks of life starting from birth to death and have become an integral part of human living in our society. The demand for flowers has been increasing ever year. Commercial cultivation of flowers has assured importan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a24560ae43bf436fbf1d969b8699107f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositorio Digital UFPS
UNIVERSIDAD FRANCISCO DE PAULA SANTANDER
instacron:Universidad Francisco de Paula Santander
UNIVERSIDAD FRANCISCO DE PAULA SANTANDER
instacron:Universidad Francisco de Paula Santander
Las TIC a pesar de no haber sido creadas con fines didácticos, se han convertido con el tiempo en poderosas herramientas en el campo de la educación, que las ha incorporado de modo entusiasta y comprometido como contenido fundamental en la formaci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::2c812fe96a0e8b09f870872db550ddca
http://repositorio.ufps.edu.co/handle/ufps/1342
http://repositorio.ufps.edu.co/handle/ufps/1342
Questo articolo mira a rispondere alla domanda “come i docenti italiani si formano alle competenze tecnologiche”, nel quadro di riferimento del modello TPACK distribuito, secondo il quale una varietà di supporti e fonti agisce in un contesto d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::5c4eb3406ab0078fc26d41a73875eaed
http://hdl.handle.net/11585/640139
http://hdl.handle.net/11585/640139
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.