Zobrazeno 1 - 10
of 4 943
pro vyhledávání: '"team progress"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michael Harpham
Publikováno v:
Teamwork Plain and Simple: 5 Key Ingredients to Team Success in Schools ISBN: 9781003303404
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6abaf3ded25fe9955a203badfbbbc859
https://doi.org/10.4324/9781003303404-4
https://doi.org/10.4324/9781003303404-4
Publikováno v:
Design Computing and Cognition’22 ISBN: 9783031204173
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::271f528101c49c47890f482f0651fa6f
https://doi.org/10.1007/978-3-031-20418-0_5
https://doi.org/10.1007/978-3-031-20418-0_5
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fortune, Julie1 fortunej@ise.uah.edu, Utley, Dawn R.1
Publikováno v:
Engineering Management Journal. Jun2005, Vol. 17 Issue 2, p21-27. 7p. 5 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
WU Yuehong
Publikováno v:
International Journal of Online Engineering; 2016, Vol. 12 Issue 2, p46-50, 5p
Autor:
Clif Kussmaul, Tammy Pirmann
Publikováno v:
ICALT
Technology has the potential to improve the quality and scalability of education. Guided Inquiry Learning with Technology (GILT) studies how web-based collaborative tools can support Process Oriented Guided Inquiry Learning (POGIL) and other forms of
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.