Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"teaching workload"'
Publikováno v:
Indonesian Journal of Social Sciences, Vol 14, Iss 1, Pp 36-51 (2022)
This case study used a combination of quantitative and qualitative methods to determine the resilience of private school teachers in facing workload adversities during the COVID-19 pandemic in Academic Year 2020-2021. It also analysed how the teachin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c370815b40c4f2c8bcce0f13a9524a7
Publikováno v:
International Journal of Metrology and Quality Engineering, Vol 14, p 11 (2023)
The teaching workload of university teachers is an objective reflection of their instructional input and directly affects the quality of education and teaching. The ultimate goal of studying university teachers' workload is to enhance the quality of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56a607fb813747e380581b4cacf03e1c
Autor:
Vasily S. Senashenko
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 0, Iss 2, Pp 36-44 (2017)
The article discusses the problem of the prestige loss of the university teacher profession, postgraduate academic degrees and titles. The main reasons for lowering the prestige of the key components of educational environment quality have been ident
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8968b5544f2a4d92812995314a689414
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 7; Pages: 5804
Utilizing the job demand-resource theoretical framework, this study expands on previous research by examining the role of teacher workloads in the relationship between teachers’ resources and teacher well-being. The study used data from Taiwanese l
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alejandro Villalobos-Mora
Publikováno v:
Revista Electrónica Calidad en la Educación Superior; Vol. 13 No. 1 (2022): XXV Edición; 1-17
Revista Electrónica Calidad en la Educación Superior; Vol. 13 Núm. 1 (2022): XXV Edición; 1-17
Portal de Revistas UNED
Universidad Estatal a Distancia
instacron:UNED
Revista Electrónica Calidad en la Educación Superior; Vol. 13 Núm. 1 (2022): XXV Edición; 1-17
Portal de Revistas UNED
Universidad Estatal a Distancia
instacron:UNED
The efficient administration of public resources and teaching human capital have been topics of permanent interest at the Universidad de Costa Rica; however, in a convoluted and uncertain budgetary situation such as the one currently facing the Insti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a986cb9e35f7d992cdb571f8a0be74e8
https://revistas.uned.ac.cr/index.php/revistacalidad/article/view/3695
https://revistas.uned.ac.cr/index.php/revistacalidad/article/view/3695
Autor:
Bubelienė, Daiva
Publikováno v:
Jaunųjų mokslininkų darbai / Journal of Young Scientists. (1(12)):56-60
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=53748
Autor:
Hamimah Ujir, Shanti Faridah Salleh, Ade Syaheda Wani Marzuki, Hashimatul Fatma Hashim, Aidil Azli Alias
A standard equation on teaching workload calculation in the previous academic setting only includes the contact hours with students through lecture, tutorial, laboratory and in-person consultation (i.e. one-to-one final year project consultation). Th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::f7ed23e6a73ad9fad56d6439a5480cc0
https://zenodo.org/record/5885974
https://zenodo.org/record/5885974
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.