Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"teaching traditions"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 6, p 605 (2023)
This narrative review of the latest papers on life skills development in physical education (PE) aims to identify and discuss different types of life skills programmes in PE in relation with four PE teaching traditions (PETTs), their variation across
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ada884bb6b547bdb1a456c8bd3a5c83
Autor:
De Larminat, Violaine
Publikováno v:
Алманах - Национална музикална академия „Проф. Панчо Владигеров“ / Almanac - National Academy of Music “Professor Pancho Vladigerov”. (9):86-123
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=755617
Autor:
De Larminat, Violaine
Publikováno v:
Алманах - Национална музикална академия „Проф. Панчо Владигеров“ / Almanac - National Academy of Music “Professor Pancho Vladigerov”. (9):124-162
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=755618
Autor:
Szczyrba, Birgit
Publikováno v:
die hochschullehre, 6, 367-375, 1
Hochschullehrende widmen im Zuge allgemein erhöhter Aufmerksamkeit gegenüber der Qualität und Nachhaltigkeit der Lehre den Lerngewohnheiten ihrer Studierenden ein größeres Augenmerk. Hochschuldidaktische Interventionen und Innovationen, die auf
Externí odkaz:
https://www.wbv.de/artikel/HSL2024W
Autor:
Mohammad Reza Sarkar Arani
Publikováno v:
International Journal for Lesson and Learning Studies, 2016, Vol. 5, Issue 3, pp. 196-211.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-07-2015-0025
Autor:
Hanna, Abir, Alsabie, Raghda
I denna undersökning har sju lärare som undervisar i teknik- och fysikämnena i årskurs 7-9 intervjuats i syfte att undersöka deras syn på lärande för hållbar utveckling inom sina ämnen. Frågorna som ställts i uppsatsen har haft för avsik
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-337753
Autor:
Dean Barker, Björn Tolgfors
Publikováno v:
Publikationer från Örebro universitet.
Educational discourse is becoming increasingly globalized. This trend is particularly pronounced in the area of assessment, where notions of accountability, comparability, and competition have become prevalent in many countries. Scholars have critiqu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Per J. Sund, Niklas Gericke
Publikováno v:
Sustainability
Volume 13
Issue 12
Sustainability, Vol 13, Iss 6524, p 6524 (2021)
Volume 13
Issue 12
Sustainability, Vol 13, Iss 6524, p 6524 (2021)
This study investigates functions of the concept of selective traditions by means of a qualitative systematic review synthesis of earlier research. The study is based on a review method for integrating qualitative studies and looks for “themes” i