Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"teaching through interaction"'
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 27, Iss 4, Pp 53-68 (2024)
Although research has demonstrated that introducing computational thinking (CT) benefits young children, there has been a lack of systematic professional development (PD) opportunities for preschool teachers. The current study investigated the impact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b93f981de67e402180ed72dff1ad16b3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lilly-Marlen Bihler, Alexandru Agache, Katharina Kohl, Jessica A. Willard, Birgit Leyendecker
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
The quality of early childhood education and care (ECEC) is important for children’s development. One instrument that was developed to assess an aspect of ECEC quality is the Classroom Assessment Scoring System for pre-kindergarten children (CLASS
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15e012768cc0412b82aaa012338d526a
Autor:
Lilly-Marlen, Bihler, Alexandru, Agache, Katharina, Kohl, Jessica A, Willard, Birgit, Leyendecker
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
The quality of early childhood education and care (ECEC) is important for children’s development. One instrument that was developed to assess an aspect of ECEC quality is the Classroom Assessment Scoring System for pre-kindergarten children (CLASS
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::ecf9940fe0df1c1d83d3551bec7ca4da
https://hss-opus.ub.ruhr-uni-bochum.de/opus4/files/6337/BihlerLillyMarlen2.pdf
https://hss-opus.ub.ruhr-uni-bochum.de/opus4/files/6337/BihlerLillyMarlen2.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.