Zobrazeno 1 - 10
of 18 912
pro vyhledávání: '"teaching support"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol 4, Iss 6, Pp 744-753 (2023)
This paper investigated the integration of Learning and Teaching Support Materials (LTSM) into teachers’ teaching strategies to mediate teaching and learning in Life Skills Grade 3 Foundation Phase classrooms. The aim was to understand teachers’
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a5784decdda4bbe85cc7c04cc97ed2f
Autor:
Qing Wang, Xizhen Cai
Publikováno v:
Journal of Statistics and Data Science Education, Vol 32, Iss 2, Pp 202-216 (2024)
AbstractSupport vector classifiers are one of the most popular linear classification techniques for binary classification. Different from some commonly seen model fitting criteria in statistics, such as the ordinary least squares criterion and the ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c5e10f8c6134a10b89a4d385f601fc1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
El Guiniguada, Iss 33 (2024)
Los beneficios de una relación positiva entre el alumnado y con el profesorado son múltiples, ya que mejora su compromiso académico, la regulación del esfuerzo y la dedicación a las tareas escolares. El objetivo general de este estudio consisti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66f6903bc0004f04864dc6a986881987