Zobrazeno 1 - 10
of 5 282
pro vyhledávání: '"teaching scenarios"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JMIR Medical Education, Vol 10, Pp e50545-e50545 (2024)
Abstract BackgroundText-generating artificial intelligence (AI) such as ChatGPT offers many opportunities and challenges in medical education. Acquiring practical skills necessary for using AI in a clinical context is crucial, especially for medical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37379d7d7a854b6484839c55d30bca11
Autor:
Rizos, Ioannis
Publikováno v:
Proceedings of the First Congress of Greek Mathematicians, pp. 216-227. Athens: Hellenic Mathematical Society
One of the demands of modern teaching is the interdisciplinary approach of cognitive subjects and in particular that of the natural sciences, with simultaneous engagement of teachers and students. At the same time, teaching scenarios seem to be gaini
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2204.00627
Autor:
Veljko Armano Linta
Publikováno v:
Nordic Journal of Comparative and International Education, Vol 8, Iss 2 (2024)
This paper reflects on the project for the creation of teaching scenarios for the curricular Interdisciplinary Topic of Sustainable Development, which addressed a wide variety of subjects in Croatian primary and secondary schools. The paper intends t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31ab995c552c4a42973c3b65e15f1f1d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kee-Man Chuah, Fitri Suraya Mohamad
Publikováno v:
Interaction Design and Architecture(s), Iss 46, Pp 13-28 (2020)
The shift to emergency remote teaching has created a ripple effect in education across the globe. Although efforts to mitigate the impacts of COVID-19 pandemic can be lauded, much remains unknown in terms of the challenges that teachers have gone thr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75bf912d656f4faf89faf827b65f7754