Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"teaching relationship"'
Autor:
Miruna Luana Miulescu
Publikováno v:
Revista de Pedagogie, Vol LXVII, Iss 2, Pp 125-137 (2019)
As teaching and research are perceived as two core academic activities, various attempts have been made to incorporate research into the teaching process. Literature suggests that the link between research and teaching does not only improve the stude
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/499307cffc204ceaad029636eaffc368
Autor:
Miulescu, Miruna Luana
Publikováno v:
Revista de Pedagogie / Journal of Pedagogy. LXVII(2):125-137
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=816645
Autor:
Kowalczuk-Walędziak, Marta
Publikováno v:
Parezja. Forum Młodych Pedagogów Przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN / Parehesia. The Forum of Young Pedagogues at the Comitte of Pedagogical Sciences. 8(2):21-33
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=673425
Autor:
Ahmad S. Audeh
Publikováno v:
Journal of Educational and Psychological Studies, Vol 8, Iss 3, Pp 419-439 (2014)
lists of university classification and ranking issued periodically by quality assurance agencies reveal enough indicators of significant differences in verifying the standards related to the two main traditional roles (research and teaching) of facul
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e459215b8d274a3589bddab9c96ccfd5
Autor:
Sapiro, Beth
Publikováno v:
Shared Trauma, Shared Resilience During a Pandemic
Unique clinical dynamics occur when both clinician and client are exposed to the same community traumatic event or reality. This reflection explores the applicability of the concept of shared trauma for social work educators in the context of the COV
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Human Sciences and Extension, Vol 7, Iss 3 (2019)
Human services educators are continually seeking ways to make instruction more effective and engaging. This study evaluated the AIAI-FTFD (Attention, Interact, Apply, Invite – Fact, Think, Feel, Do) Start-to-Finish Teaching Model for educators in a
Publikováno v:
Revista Electrónica Educare, Volume: 25, Issue: 1, Pages: 35-54, Published: APR 2021
Revista Electronic@ Educare, Vol 25, Iss 1, Pp 1-20 (2021)
Repositorio U. El Bosque
Universidad El Bosque
instacron:Universidad El Bosque
Revista Electronic@ Educare, Vol 25, Iss 1, Pp 1-20 (2021)
Repositorio U. El Bosque
Universidad El Bosque
instacron:Universidad El Bosque
Resumen El artículo presenta los resultados de un estudio cuyo propósito se focalizó en el diseño y validación de una escala para la valoración de la formación en investigación educativa, basada en el modelo matemático en torno a las respues
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3b4d582c50d144d9b1b9f42c41f6f1e8
Autor:
Tricas Barrio, Sylvie
Cette recherche propose de porter un regard sur les dynamiques psychiques en jeu, dans les mouvements transférentiels qui émergent lorsque l’enseignant est confronté à la réalité de la rencontre avec l’élève porteur de troubles du comport
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2018MON30036/document