Zobrazeno 1 - 10
of 2 493
pro vyhledávání: '"teaching reading skills"'
Publikováno v:
English Education Journal: Jurnal Pengembangan Pendidikan dan Pengembangan Pengajaran Bahasa, Vol 15, Iss 3, Pp 152-169 (2024)
This study sought to explore students’ perceptions of their English as a Foreign Language (EFL) teachers’ Pedagogical Content Knowledge (PCK) and the self-efficacy beliefs (SEB) of EFL teachers in teaching reading skills across selected secondary
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c818d58e5cd487e9c9919ff63de5806
Autor:
Kurt, Şehmus1 sehmuskurt@artuklu.edu.tr
Publikováno v:
Journal of Oriental Scientific Research / E-Sarkiyat Ilmi Arastirmalar Dergisi. Jun2024, Vol. 16 Issue 1, p461-472. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S.G. Gergera, A.G. Tesmand
Publikováno v:
Psihologo-Pedagogičeskie Issledovaniâ, Vol 15, Iss 1, Pp 98-112 (2023)
The widespread availability of information and rapid technological advancement are among the significant characteristics of this century. These trends of the century have triggered a paradigm shift in educational goals. As a result, nowadays, to prod
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7b6755c32b64643b0a2909224c26eb7
Autor:
Ermias Mulatu, Taye Regassa
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 9, Iss 1 (2022)
The study was conducted to investigate the practices of teaching reading skills in grade nine of Dil-Ber Secondary School in Addis Ababa, Ethiopia. A descriptive case study research design was used to meet this objective. Out of 347 total student pop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2539bed0df38459881995339ef4d50ee
Autor:
Belciu-Duțu, Loredana
Publikováno v:
COLUMNA / The Column. (10):79-85
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=996530
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.