Zobrazeno 1 - 10
of 2 578
pro vyhledávání: '"teaching quality assessment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Neutrosophic Sets & Systems. 2025, Vol. 76, p485-499. 15p.
Autor:
Wei Jia1 13833025494@163.com, Cuiping Shi1 menghan9971982@163.com, Xuan Zhou1 15175218450@163.com
Publikováno v:
Journal of Electrical Systems. 2024, Vol. 20 Issue 1, p232-246. 15p.
Autor:
Yang Cuiping
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
The effective integration of the Civic and Political Science Program into higher education and its positive impact on the career and ideological development of students is not only the purpose of setting up the Civic and Political Science Program but
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf6148c692a743699eab6fc5c192b702
Autor:
Xiao Zhiyong, Li Hongfeng, Yuan Xianyu, Zou Linfeng, Liu Yan, Jiang Biao, Qiu Tiegang, Yin Jieqin
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
As the expansion of higher vocational education hastens the massification of higher education, issues concerning the quality of teaching at higher vocational institutions have become increasingly apparent. This study addresses these concerns by integ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb2b3b258da4490f9b93c16188b10512
Autor:
Yu Guoying, Li Jun
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
The optimized sparrow search algorithm (ISSA) is built on top of the deep neural network (DNN) in this paper, along with a new deep recurrent neural network (DRNN) algorithm that is proposed by improving the DNN. Ultimately, an ISSA-DRNN-based model
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57deb03c2f3f46eeb479c0db049c17d4
Autor:
Mailing Zhao, Jun Ye
Publikováno v:
Neutrosophic Sets and Systems, Vol 50, Pp 651-662 (2022)
In current Chinese higher education, the teaching quality assessment (TQA) of teachers in colleges/universities is an essential way to promotes the improvement of teacher teaching quality in the teaching process. In the TQA process of teachers, the e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f44f509130e74011a0b9b0cdf83dbc55
Autor:
Mailing Zhao, Jun Ye
Publikováno v:
Neutrosophic Sets and Systems, Vol 48, Pp 1-8 (2022)
A neutrosophic (indeterminate fuzzy) multivalued set (NMS) can be effectively described by neutrosophic number sequences with identical or different neutrosophic numbers zi = i + viI [0, 1] (i = 1, 2, …, q) for , v R and I [I
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/230d78373882462eaff755c31d3e62ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.