Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"teaching profiles"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
To research teachers’ priorities on what was to be taught and learned during the COVID-19 lockdown, we asked Spanish Primary and Secondary teachers to choose and describe the activity they preferred among those carried out with their students durin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55e1ef35ca67495388a38403a7fb2d0e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rodríguez-Gómez, Gregorio, Rodríguez-Diéguez, Antonio, López-Fuentes, Rafael, Ibarra, Marisol, Guardia, Soledad, González-González, Daniel, Gil, Javier, García-García, Mercedes, García-Nieto, Narciso, García-Lupión, Beatriz, Del-Frago, Rakel, Clares, José, Asensio-Muñoz Inmaculada, Álvarez-Rojo, Víctor, Rodríguez Santero, Javier, Romero, Soledad, Salmerón, Purificación
Publikováno v:
RELIEVE: Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa, Vol 15, Iss 1, Pp 1-18 (2009)
This paper presents the findings of a research study of professors’ profiles for the European Higher Education Area (EHEA) conducted in five spanish universities. Through the application of qualitative methods of inquiry, the perceptions of several
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1852c1e56d9a4afba762de72938096a8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Mastering academic language (AL) by elementary school students is important for achieving school success. The extent to which teachers play a role in stimulating students’ AL development may differ. Two types of AL stimulating behavior are distingu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dris___00893::e790cb169d0a025fac18d2b82c9fd73d
Publikováno v:
L1-Educational Studies in Language and Literature, 17, 1-21. Kluwer Academic Publishers
L1-Educational Studies in Language and Literature, 17, 1-21. International Association for Research in L1-Education
L1-Educational Studies in Language and Literature, 17, 1-21. International Association for Research in L1-Education
Mastering academic language (AL) by elementary school students is important for achieving school success. The extent to which teachers play a role in stimulating students’ AL development may differ. Two types of AL stimulating behavior are distingu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c8f692f1549de71f30322539d9378f17
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/8f9096c6-158a-4d9a-9732-68f2fdebd307
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/8f9096c6-158a-4d9a-9732-68f2fdebd307
Publikováno v:
Design Thinking Research Symposium
For the longest time, design was an activity with no distinction among disciplines. Over time, separate design disciplines had formed their own cultures and their own educational practices. In this paper, we use data from a limited set of design revi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0483a67b6903c70633bc3fed9174a855
https://doi.org/10.2307/j.ctv15wxp3j.26
https://doi.org/10.2307/j.ctv15wxp3j.26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.