Zobrazeno 1 - 10
of 61 549
pro vyhledávání: '"teaching position"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Southwell, Myriam
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 8/8/2023, Vol. 31 Issue 83-88, p1-17, 17p
Autor:
Durfee, Mary
Publikováno v:
PS: Political Science and Politics, 1999 Mar 01. 32(1), 109-112.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/420758
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harlow, Ashley1 (AUTHOR), Lo, Stanley M.2 (AUTHOR), Saichaie, Kem3 (AUTHOR), Sato, Brian K.4 (AUTHOR) bsato@uci.edu
Publikováno v:
PLoS ONE. 1/13/2020, Vol. 15 Issue 1, p1-14. 14p.
Autor:
BUFFINGTON, MELANIE L.
Publikováno v:
Art Education, 2011 May 01. 64(3), 11-17.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23034050
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 15, Iss 1, p e0227633 (2020)
Teaching faculty are a potential mechanism to generate positive change in undergraduate STEM education. One such type of faculty is the Lecturer with Potential Security of Employment (L(P)SOE), a tenure-track faculty line within the University of Cal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a03a5c5132b741a4a6250af5a594abae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.