Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"teaching plans"'
Autor:
Berington Zanoxolo Gobingca, Odwa Kiva
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol 5, Iss 5, Pp 629-643 (2024)
The purpose of this research was to assess the dynamics leading to the decline in enrolment of grade 10 Accounting learners in selected secondary schools in the Mthatha Education District in the Eastern Cape Province of South Africa. The case study r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0bb4ed8c7e18428ba232353a311fec81
Publikováno v:
Education + Training, 2020, Vol. 63, Issue 7/8, pp. 1043-1057.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-05-2020-0106
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grażyna Zenderowska-Korpus
Publikováno v:
Linguistische Treffen in Wrocław, Iss 19, Pp 529-534 (2021)
The 13th volume of the Aussiger Beiträge magazine entitled “German as a foreign language - educational and linguistic perspectives” is devoted to the current problems of language teaching from a linguistic and practical perspective. It contains
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5081be39533549d18ddf4275947324f4
Autor:
Zenderowska-Korpus, Grażyna
Publikováno v:
Linguistische Treffen in Wrocław / Linguistic Meetings in Wrocław. 19(1):529-534
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1011467
Autor:
Josipa Aviž
Publikováno v:
Peristil, Vol 62, Iss 1, Pp 203-219 (2019)
On the basis of analysis of teaching programmes, curricula and related documents in education, the paper points to the importance of the high school subject Visual Arts for the formation and structuring of arts education within the Croatian grammar s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b13fa42fb35c46148f0f246026f3de9e
Autor:
Bieńkowska, Izabela, Polok, Krzysztof
Publikováno v:
Linguodidactica. (22):23-45
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=766550
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
高知県立大学紀要 地域教育研究センター・総合情報センター編 = THE BULLETIN OF UNIVERSITY OF KOCHI The Community Center for the Advancement of Education and Research And The Integrated Information Center Combined Issue. 71:7-18
Autor:
Fábio Júlio Pereira Briks
Este artigo analisa a natureza do ensino da disciplina de língua inglesa ofertada na Faculdade de Tradução e Interpretação da Universitat Autònoma de Barcelona, instituição, com foco no conteúdo programático e nos objetivos de aprendizagem.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::10b891a22a1eee3f7a8bdbaedfc3f6c2