Zobrazeno 1 - 10
of 5 557
pro vyhledávání: '"teaching outcomes"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhiwei Xu, Liping Ge, Wei He, Guiqin Song, Jie Liu, Lijuan Hou, Xiaoyun Zhang, Xiaotong Chang, Lan Yin, Xiaoming Li
Publikováno v:
Humanities & Social Sciences Communications, Vol 11, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract The teaching objectives of traditional approaches in higher education emphasize mostly students’ mastery of knowledge and have insufficient directionality to social needs. In this study, we developed a BOPPPS (Bridge-in, Objectives, Pre-as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/419d2bd5bf324b0489810a81094a6937
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sukkar, Ahmad, Yahia, Moohammed Wasim, Mushtaha, Emad, Maksoud, Aref, Buhashima Abdalla, Salem, Nasif, Omar, Melahifci, Omer
Publikováno v:
Open House International, 2023, Vol. 49, Issue 1, pp. 205-220.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OHI-10-2022-0259
Publikováno v:
In The International Journal of Management Education July 2023 21(2)
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2018 Jun 01. 55(3), 488-531.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26643521