Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"teaching orientation"'
Autor:
Luecha Ladachart
Publikováno v:
Journal of Education in Science, Environment and Health, Vol 5, Iss 1, Pp 134-145 (2019)
Research in teacher education has given increasing attention to pedagogical content knowledge (PCK) as a theoretical construct that describes necessary knowledge for teachers to teach specific content. This research study aims to examine whether an u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53ed326c31b8467db50c416618dc49c8
Autor:
J.E. Sutanto
Publikováno v:
Ekuitas: Jurnal Ekonomi dan Keuangan, Vol 13, Iss 4, Pp 444-464 (2018)
One indicator of company’s or business’s successfulness in the competition was the company or business must have competitive advantage that allowed the industrial company of foods and beverages yielding the superiority of production result than t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/979f0223d2b24d2bb90e7c875f4b96fe
Autor:
Kanter, Heike
Publikováno v:
Zeitschrift für Qualitative Forschung, 21, 1, 121-138
In der Angewandten Hochschulforschung wird die Praxis von Lehrenden vorwiegend über verschiedene Interviewverfahren untersucht, womit das Lehren in seiner konkreten Ausführung weniger in den Blick gerät. Daher erprobt der Beitrag zur Rekonstruktio
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/68715
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lisa D. Bendixen, Nicole Klimow
Publikováno v:
International Journal of Educational Methodology, Vol 5, Iss 2, Pp 247-264 (2019)
Volume: 5, Issue: 2 247-264
International Journal of Educational Methodology
Volume: 5, Issue: 2 247-264
International Journal of Educational Methodology
Our goal for this article is two-fold: 1) to examine the efficacy of participatory concept mapping as an integration tool for mixed methods research (MMR), and 2) to explore, using concept mapping, pre-service teachers’ epistemic cognition (EC) and
Autor:
Connie Chairunnisa
Publikováno v:
Novìtnâ Osvìta (2016)
The purpose of this study is to gain insight on: 1) The Implementation of group investigation model (GIM) in increasing student conceptual achievement, 2) How GIM may improve student’s critical thinking skill, and finally 3) the study addresses som
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1312af8023ca41ceac2223c9b5918286
Autor:
Heike Kanter
Publikováno v:
Zeitschrift für Qualitative Forschung
Leseprobe ----- Zusammenfassung In der Angewandten Hochschulforschung wird die Praxis von Lehrenden vorwiegend uber verschiedene Interviewverfahren untersucht, womit das Lehren in seiner konkreten Ausfuhrung weniger in den Blick gerat. Daher erprobt
Publikováno v:
Educación y Educadores, Vol 13, Iss 1, Pp 91-106 (2010)
En este artículo se presenta una propuesta que concibe el trabajo independiente como proceso de dirección, a partir del cual se incide en la formación del profesional y se pone énfasis en la necesidad de cambiar las formas de dirigir el proceso f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/123db2309235443a95ee421fd817c272
Publikováno v:
Technium Social Sciences Journal, Vol 20, Iss 1 (2021)
Advances in science and technology the educational paradigm has been transformed into constructivism, a changing context, so the nation's people's resources must be prepared as soon as possible. Therefore, education must focus on people thinking abou