Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"teaching material design"'
Publikováno v:
Al-Ta'rib, Vol 12, Iss 1, Pp 33-56 (2024)
Students face several challenges in learning Ilm Badi, including difficulty understanding learning objectives, a lack of comprehension regarding the classification in Ilm Badi materials, insufficient visual stimuli in teaching materials, and challeng
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e4a343df73d4dbc84f0a7ee08717e59
Autor:
Rahmat Hidayat Lubis, Fikriyah Fikriyah, Riska Hanan Nurahmah, Qudwatun Hasanah, Khairunnisa Binti Mohd Norsalim
Publikováno v:
An Nabighoh, Vol 25, Iss 2, Pp 213-224 (2023)
This study aims to describe the specifications and efficiency of educational materials for improving the speaking abilities of Language Preparation Program participants at the University of Darussalam Gontor. Research and development were used in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c06731cb8a564f7083b8496623d9c62e
Autor:
Susana Cristina dos Reis, Anderson José Machado Linck, Max Flores Figueiredo, Diéssica Lopes Pfeifer
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Research in the fields of Education and Applied Linguistics points to the growth of studies on digital games and gamification in Brazil. On the other hand, studies that discuss digital teaching material do not provide guidelines on how to implement g
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b43c1ad99e3d4e638f0ab0e3dc9b072f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Merve Atasay
Publikováno v:
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi dergisi, Vol 4, Iss 2, Pp 104-121 (2020)
Volume: 4, Issue: 2 104-121
Anadolu University Journal of Education Faculty
Volume: 4, Issue: 2 104-121
Anadolu University Journal of Education Faculty
Matematik konularının çoğu, görsel unsur içermese de görsel modellerle desteklenerek anlatılmaktadır. Örneğin, tam sayılar konusu sayı doğrusu modeli ile anlatılmaktadır. Görme engelli öğrencilerin bu modelleri kullanarak konuları
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2006 Oct 01. 9(4), 139-149.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.9.4.139
Autor:
Min-Chai Hsieh
Publikováno v:
Electronics, Vol 10, Iss 2818, p 2818 (2021)
Marine knowledge is such an important part of education that it has been integrated into various subjects and courses across educational levels. Previous research has indicated the importance of AR assisted students’ learning during the learning pr