Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"teaching for mastery"'
Autor:
Emerson Rolkouski
Publikováno v:
Zetetiké, Vol 28 (2020)
O objetivo deste artigo é explorar as potencialidades de uma narrativa para a compreensão de uma política pública inglesa de formação de professores, denominada Maths Hubs. A narrativa foi constituída a partir de uma entrevista com um particip
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0cecd8bee8e24ed99452ad2f58a44802
Autor:
Muhammad Helmi
Publikováno v:
Journal of Languages and Language Teaching, Vol 5, Iss 2, Pp 71-76 (2018)
This research is aimed to find out whether or not vocab acrostic effective in teaching Vocabulary at MTs. Islam Selaparang Putra Kediri Lombok Barat. This research is experimental research. The design used was one group pre-test post-test design. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6f20ae882d8489aa9380fb4bcb50210
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nick Pratt, Julie Alderton
This paper explores how the twin processes of neoliberalism and neoconservatism work together on, and through, curricula and their associated pedagogies. It bridges the gap between policy and classroom practice, focusing on the particular example of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5d425db2e7e680ba55f722568688e9bc
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/346819
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/346819
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Education and Learning (EduLearn). 13:534-542
Vocabulary learning is an integral part of foreign language learning. The meaning of new words is very often emphasised, both in books and in verbal communication. Vocabulary is considered a centre of language teaching and is very important for langu
Autor:
Rolkouski, Emerson
Publikováno v:
Zetetike; Vol. 28 (2020): Publicação Contínua; e020031
Zetetike; v. 28 (2020): Publicação Contínua; e020031
Zetetiké
Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP)
instacron:UNICAMP
Zetetike; v. 28 (2020): Publicação Contínua; e020031
Zetetiké
Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP)
instacron:UNICAMP
This paper aims to explore the potentialities of a narrative for the understanding of an English public policy of teacher training, called Maths Hubs. The narrative was constituted from an interview with a participant of one of the Maths Hubs, accord
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::49af21aa1073a7cff0a917f1331694e7
https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/zetetike/article/view/8655048
https://periodicos.sbu.unicamp.br/ojs/index.php/zetetike/article/view/8655048
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Handscombe, James
Publikováno v:
TES: Magazine. 8/2/2019, Issue 5362, p8-9. 2p.