Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"teaching excellence framework (tef)"'
Autor:
Ayres, Ruth L.
Publikováno v:
Information and Learning Science, 2018, Vol. 119, Issue 1/2, pp. 94-100.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-06-2017-0064
Autor:
Deryn Graham
Publikováno v:
Journal of Work-Applied Management, Vol 9, Iss 1, Pp 35-50 (2017)
Purpose - The purpose of this paper is to look at how employability is currently embedded within courses to prepare students for their transition into the world of work, identifying the teaching and learning strategies employed. Design/methodology/ap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a026f7f13df6408fb547f6922c44f27d
Autor:
Michael Snowden, Jamie P. Halsall
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 3, Iss 1 (2016)
Over recent years the higher education sector has been encouraged to find different, effective and flexible ways of teaching. This enthusiasm is apparent more than ever before, as the current British Conservative governmenthas produced a white paper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6f2d60b5d594f218b95ecc13d6709e8
Publikováno v:
Cogent Social Sciences, Vol 2, Iss 1 (2016)
Recently, within the higher education system in the United Kingdom, there has been close examination of the way institutions teach and assess students. This scrutiny has been intensified by central government with the proposed introduction of the Tea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d42cf5a98e0419689f55f6dda1d3af2
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 3, Iss 1 (2016)
Over recent years the higher education sector has been encouraged to find different, effective and flexible ways of teaching. This enthusiasm is apparent more than ever before, as the current British Conservative government have produced a white pape
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f985cd857c4292ae55fec3d7b4096ac5
Publikováno v:
Cogent Social Sciences, Vol 2, Iss 1 (2016)
Recently, within the higher education system in the United Kingdom, there has been close examination of the way institutions teach and assess students. This scrutiny has been intensified by central government with the proposed introduction of the Tea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f5a81341ffefdcda6b6bfae0d5efcc0b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.