Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"teaching effect evaluation"'
Autor:
Wang Xuexia
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
With the advancement of economic globalization, current English teaching in colleges and universities no longer meets the social demand for cultivating liberal arts talents in the new era. The study combines the six stages of the BOPS method and prop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca2d01d289ab45359162b626886a0e5a
Autor:
Chen Tingting, Liang Jian
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
Based on the feasibility of a personalized teaching platform and user requirements, this paper puts forward the overall architecture design and database design scheme of a personalized teaching platform in ideological and political education, which m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c99f52a25ab48ff8f18c3577ab0c873
Autor:
Liu Yan
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
This paper applies the parallel K-means clustering algorithm of adaptive cuckoo search to mine the data related to BOPPPS blended English teaching and designs the evaluation index system of BOPPPS blended English teaching based on the teaching data.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da12076f91d248209fdff4afcf35417c
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 1, Pp e23576- (2024)
This work aims to optimize the physical education (PE) teaching effect based on deep learning (DL) to cultivate high-level college students better. Firstly, the present situation of college teachers' teaching ability is surveyed to realize the defici
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d60168e3d335460a976cf5b940a6edf4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 11; Pages: 8674
The construction of New Business Studies (NBS) in China and big data technology offer an opportunity for teaching reform. Based on the existing teaching resources, professional knowledge, data, and technology, we monitored the dynamics and checked th