Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"teaching difficulty"'
Autor:
Youness Boussaid
Publikováno v:
Australian Journal of Applied Linguistics, Vol 7, Iss 2 (2024)
This paper aims to assess the knowledge of metaphor-based teaching among teachers by investigate the obstacles that hinder them from incorporating metaphor-based teaching into their instructional strategies. This study makes use of a questionnaire to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1828013e8de74fb0bcc8c9d4e9b8147f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.