Zobrazeno 1 - 10
of 656
pro vyhledávání: '"teaching development"'
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract Portfolio assignments and peer-feedback can enhance coherence and student engagement in a course programme, thereby improving learning outcomes. In a course, students obtain permission to take the examination for their semester course upon a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f4d2ed4d36724071aaa616033117d844
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kamel Omer, Shoshanah Jacobs, Karl Cottenie, William Bettger, John Dawson, Steffen Graether, Coral Murrant, John Zettel, Genevieve Newton
Publikováno v:
Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 14, Iss 1 (2023)
Student Evaluations of Teaching (SETs) are a ubiquitous tool in higher education. Though they are not effective means of evaluating teaching ability, they are useful in formative teaching development of a teaching career. We characterise the current
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c66ceeaf3adf4641a30a29ec3eff6621
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, Vol 11, Iss 1, Pp 1-12 (2020)
Background: Constructivist teaching is deemed beneficial across most educational contexts, and is particularly valued and utilized in tertiary settings. Yet to date, no tools have been made available for measuring and evaluating the construct.This st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/907cbc658d1540908b2d93776a0d5b6d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Polylinguality and Transcultural Practices, Vol 15, Iss 3, Pp 345-353 (2018)
The necessity of this study was conditioned by the need to create scientific basis for writing the history of teaching Russian to Armenian students. The aim of the study was to establish the corpus of the most significant textbooks and methodological
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b3a32ef61e24d028834923765ea31fd
Autor:
Temwa Moyo, Sioux McKenna
Publikováno v:
South African Journal of Science, Vol 117, Iss 1/2 (2021)
In the midst of massification, targeted funding has been used in various countries to address inefficiencies in teaching and learning. In South Africa, arguments have been made for significant investments to be made and the University Capacity Develo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6442e093f9346bfb72c10e8f3a0a270
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.