Zobrazeno 1 - 10
of 249
pro vyhledávání: '"teaching conditions"'
Autor:
Herbst, Jan-Hendrik
Publikováno v:
Österreichisches Religionspädagogisches Forum, Vol Jahrgang 31 (2023), Iss Heft 1, Pp 150-165 (2023)
Im Artikel werden unterrichtspraktische Potenziale und Grenzen einer ‚postkolonialenBrille‘ dargelegt. Als Potenzial wird herausgearbeitet, dass postkolonialeTheorien dazu beitragen können, die gesellschaftspolitischen Bedingungen desReligionsun
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6476ec638de342b4995576f5291227e4
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa, Vol 21, Iss 1, Pp 57-73 (2022)
El objetivo de esta investigación es medir la percepción que tuvo el profesorado sobre su propio desempeño cuando se vio forzado a llevar a cabo una Enseñanza Remota de Emergencia debido a la pandemia del COVID-19. Se facilitó un cuestionario al
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4d040790d724c698a9570d77e2dface
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Simić Mirjana M.
Publikováno v:
Baština, Vol 2021, Iss 54, Pp 427-438 (2021)
In the period from the end of the 18th century to 1912, being the last period of Turkish rule, the education system was built and completed more slowly than before, and it only partially belonged to the education system of the Ottoman Empire. Schools
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f855882763642da85ed358c225b9053
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Peabody Journal of Education, 2005 Jan 01. 80(3), 44-70.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3497042
Autor:
Valeria Rebolledo, Elsie Rockwell
Publikováno v:
Cahiers de la Recherche sur l'Education et les Savoirs, Vol 17, Pp 119-142 (2018)
Linguistic diversity is a fundamental condition for bilingual teachers working in schools serving children who speak indigenous languages. In Mexico, these schools also tend to have multigrade classes with students of different ages and grade-levels.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b0deb24ab3c445788e68a7fc563ccd3d
Autor:
Abbas, Andrea, McLean, Monica
Publikováno v:
British Journal of Sociology of Education, 2003 Feb 01. 24(1), 69-81.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3593305
Autor:
Horner, Bruce
Publikováno v:
College Composition and Communication, 2000 Dec 01. 52(2), 281-286.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/358499
Autor:
Popescu, Gheorghe H.
Publikováno v:
Economics, Management, and Financial Markets. 12(1):68-74
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=520602