Zobrazeno 1 - 10
of 181
pro vyhledávání: '"teaching cases"'
Autor:
Christian Hofmeister, Matthias Pilz
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 1, p 7 (2023)
Although the usage of case studies is very common in teaching worldwide, there has been inadequate discussion concerning the quality with respect to teaching and learning. The focus of this article is to assess the pedagogic aspect of business case s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bdf54e84712c4a55857f2f017e6c3ce3
Autor:
Foster, Mary Kuchta
Publikováno v:
The CASE Journal, 2019, Vol. 15, Issue 5, pp. 371-377.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TCJ-04-2019-0037
Autor:
Yunxiang Zheng, Panpan Liu, Xinru Yang, Yidong Guo, Xinxin Qiu, Xiunan Jin, Xianfei Luo, Tianxiang Zheng
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Science, Technology, Engineering, and Math (STEM) education emphasizes solving problems in authentic contexts and developing 21st-century skills. It also helps to cultivate individuals possessing scientific curiosity and innovative abilities. These c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ccf7a45bf4f40b29f2c5ca7887f5b5d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Foster, Mary Kuchta
Publikováno v:
The CASE Journal, 2019, Vol. 15, Issue 5, pp. 362-370.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TCJ-06-2019-0057
Publikováno v:
Journal for Multicultural Education, 2019, Vol. 13, Issue 1, pp. 33-50.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JME-07-2017-0043
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.