Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"teaching and learning-based optimization"'
Autor:
Chen, Zhixiang
Publikováno v:
International Journal of Intelligent Computing and Cybernetics, 2023, Vol. 16, Issue 3, pp. 443-501.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJICC-07-2022-0197
Publikováno v:
Mathematical Biosciences and Engineering, Vol 20, Iss 1, Pp 552-571 (2023)
Under addressing global competition, manufacturing companies strive to produce better and cheaper products more quickly. For a complex production system, the design problem is intrinsically a daunting optimization task often involving multiple discip
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1704f32e009b457886a5546f829c274e
Autor:
Cunli Song
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 56822-56835 (2021)
Efficient scheduling benefits productivity promotion, energy savings and the customer’s satisfaction. In recent years, with a growing concern about the energy saving and environmental impact, energy oriented scheduling is going to be a hot issue fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4146566774e2498fbc14d9526e238093
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.