Zobrazeno 1 - 10
of 11 901
pro vyhledávání: '"teaching abilities"'
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 11, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
Abstract Background In the context of global educational reform, science, technology, engineering, and math (STEM) education, as an interdisciplinary educational model, has become increasingly central to foundational pedagogical reforms. However, res
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb070014800f415c84cd6720db2965e2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 1 (2023)
AbstractSmart teaching is an essential skill for teachers to effectively transform their classrooms into active learning environments. However, teachers need to have specific abilities to apply the smart teaching approach which comprised of pedagogy,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46a93fe19b2140fcac8cdedc0a71e226
Publikováno v:
Social Indicators Research, 2019 Nov 01. 146(1/2), 61-76.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48704857
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rr. Sri Kartikowati, Gimin Gimin
Publikováno v:
Al-Ishlah: Jurnal Pendidikan, Vol 14, Iss 3, Pp 4231-4238 (2022)
Many lecturers wrote their (formal) learning objectives at the beginning of each session. However, many of them also ignored the existence of hidden objectives, whereas if applied, the hidden objectives will maximize learning outcomes broadly. The hi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dcb4a829fb8a4c1eb1aa1d31041547bc
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2016 Apr 01. 66(1), 127-146.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24758867
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 6, Iss 1 (2019)
This cross-sectional study employed a mixed method design to examine perspectives of EFL student teachers at Iranian teacher universities on their future teaching abilities in terms of California Standards for the Teaching Profession (CSTP) that are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08548cbc6bba4a64bdabc84dc6108e54
Autor:
Chunhua Mao1 465756969@qq.com, Jinhao Liu2 2367400565@qq.com, Lei Nie2 1429703450@qq.com, Zhifang Zhou2 zzf3721@qq.com
Publikováno v:
Educational Sciences: Theory & Practice. Oct2018, Vol. 18 Issue 5, p1907-1921. 15p. 2 Diagrams, 7 Charts.
Autor:
许彩霞1
Publikováno v:
Journal of Eastern Liaoning University (Social Sciences). Dec2017, Vol. 19 Issue 6, p132-136. 5p.