Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"teaching–learning environment"'
Autor:
Abul Kalam Azad
Publikováno v:
Journal of Management and Business Education, Vol 7, Iss 1 (2024)
The increasing popularity of multimedia-based classes (MMCs) can be attributed to their efficacy and the favorable reception they have received from students. Bangladeshi educational institutions face challenges to incorporate multimedia-based classe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe08a1153c874ca6bab648c63779acd9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Szabó, László Tamás
Publikováno v:
Educatio. 31(4):633-646
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1093366
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
International students study in new, unfamiliar teaching-learning environments (TLEs) and may thus experience study-related burnout. However, little research exists on the relationship between perceptions of the TLE and such burnout, especially among
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc2def6d307442b08565a52333f3d1af
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Uniped, Vol 42, Pp 74-90 (2019)
Abstract Self-regulation and self-efficacy beliefs are essential factors for university students’ performance and academic success. Surprisingly, little is known about how these aspects are related to students’ experiences of the teaching-learni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7544529c19534d3fb182748f5e97b132
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
TecnoLógicas, Vol 21, Iss 41, Pp 135-147 (2018)
The main objective of this review article is to determine the necessary sub-characteristics or aspects for the evaluation of Virtual Teaching-Learning Environments (VTLEs) as final or finished products based on ISO 9126, 14598 and 25000-SQuaRE standa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e384910e2a67483ebe26c84d1ab7b392
Autor:
Dernowska, Urszula
Publikováno v:
Journal of Modern Science. 32(1):63-82
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=530806
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 10, Iss 9, p 337 (2021)
This study compares university students’ approaches to learning and experiences with the teaching–learning environment in general and during online studying as a result of the COVID-19 pandemic. It examines students’ learning profiles and how s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e066c14f84264dc5863057e000a4a7fe