Zobrazeno 1 - 10
of 3 550
pro vyhledávání: '"teaching/learning method"'
Autor:
عارفه داودی1, اکرم قهرمانیان2 ghahramaniana@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Medical Education & Development. Summer2024, Vol. 19 Issue 2, p781-800. 20p.
Autor:
Arefe Davoodi, Akram Ghahramanian
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Development, Vol 19, Iss 2, Pp 781-800 (2024)
Introduction: Integrated teaching-learning methods have demonstrated potential in enhancing students' cognitive skills and, subsequently, the quality of patient care. This qualitative study aimed to explore the learning experiences of nursing student
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59c16bea2494488ab847b0eb6520e1ca
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Introduction The flipped classroom teaching–learning method has been increasingly adopted in higher education to enhance student-centered learning. Despite its growing popularity, limited evidence exists regarding its effectiveness in medi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3faada6e717049ca88d4aea26ab7ad76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
APIK Journal of Internal Medicine, Vol 12, Iss 4, Pp 253-254 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c40386987b2a42e7ad95b9b11e2e2e6f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Gandaki Medical College, Vol 16, Iss 1, Pp 13-18 (2023)
Introduction: Flipped classroom is an element of blended learning, integrating both face-to-face learning in the class through group discussion and distance learning outside the class by watching video lessons and online collaboration. The objective
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f2ce2167dc94dfd8939f5c20290576f
Autor:
Nitin Raithatha, Sweta Sinha, Rumi Bhattacharjee, Molina Patel, Smruti Vaishnav, Jayshree Ganjiwale
Publikováno v:
Global Journal of Medicine and Public Health, Vol 12, Iss 4 (2024)
Background Maternal mortality is an important indicator of health status for any state, but that is largely affected by availability of skilled medical officer in vicinity. Clinical simulation including role play and manikins are important tools of a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e20deafd42af41eca3067c7e592b9e8c