Zobrazeno 1 - 10
of 2 018
pro vyhledávání: '"teachers representations"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Theology, Philosophy and Science. 6(11):79-92
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1088090
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Educational Research Journal. Dec2022, Vol. 48 Issue 6, p1049-1064. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 1, p 49 (2023)
School inclusion is based on the need to adopt and implement a holistic view of education, training, and human development embodied in the idea of everyone, for everyone. In the context of Physical Education (PE), there are still several constraints
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6092b616da0440af90063d8a321bc6de
Autor:
Yayan Eryk Setiawan
Publikováno v:
Infinity, Vol 11, Iss 1, Pp 55-76 (2022)
One of the materials used as the basis for solving trigonometric function problems is special angle trigonometry. Prospective teachers' representation in problem-solving of trigonometric functions with special angles is thought to be influenced by pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18ff3753c0ad4fc189da775df6fd8019