Zobrazeno 1 - 10
of 395
pro vyhledávání: '"teachers and teaching"'
Publikováno v:
Journal of Languages and Language Teaching, Vol 12, Iss 4, Pp 1800-1814 (2024)
Despite the mandatory inclusion of English in higher education, the limited credit hours and students’ varying proficiency levels pose challenges to achieving English language teaching goals. CSR offers a structured approach to enhance reading comp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19c2d62833754ceb99cb152386ed50a8
Publikováno v:
The Australian Journal of Indigenous Education, Vol 53, Iss 1 (2024)
Over recent years there has been a strong emphasis on year 12 completion as an indicator of success in remote First Nations education. The research reported in this article explores what students, school staff and community members say leads to secon
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e22d43d9e25f48a9962bd32e4675ade7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
World Education Patterns in the Global South: The Ebb of Global Forces and the Flow of Contextual Imperatives
Publikováno v:
Discover Education, Vol 2, Iss 1, Pp 1-14 (2023)
Abstract This descriptive study attempted to explore teaching styles by eliciting beliefs of a group of English language teachers through Peacock’s (Int J Appl Linguist 11:1–20, 2001) Perceptual Teaching Style Preference Questionnaire and intervi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a86bace20164bfab80e1de8ac6d00b1
Publikováno v:
Al-Ishlah: Jurnal Pendidikan, Vol 14, Iss 3, Pp 4469-4480 (2022)
This study aimed to analyze teachers’ self-efficacy in teaching English as a Foreign Language (EFL) amid the Covid-19 pandemic in Cilacap, Central Java province, Indonesia. The study used a qualitative case study design. This study had exposed the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/272957c3f135425a965bd3d0a10af4a1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holmes, Claire1
Publikováno v:
Library Quarterly. Apr2016, Vol. 86 Issue 2, p237-239. 3p.
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2020, Vol. 14, Issue 1, pp. 1-15.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-08-2020-0256