Zobrazeno 1 - 10
of 1 157
pro vyhledávání: '"teachers' priorities"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
V. V. Malenkov
Publikováno v:
Obrazovanie i Nauka, Vol 23, Iss 3, Pp 35-57 (2021)
Introduction. A wide range of valuable and active aspects related to citizenship remain not relevant, which leads to the atomisation of society, weakening of the institutional foundations of the state. Today, the development of the civic education sy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4343e84bd74442bda0015ac81ff42ebd
Publikováno v:
Journal of Research in Science, Mathematics and Technology Education, Vol 2, Iss 2, Pp 105-133 (2019)
The purpose of this study was to examine vocational high school science teachers’ instructional prioritizing the 21st Century Skills mandated in the Indonesian National Curriculum 2013 revision. The Indonesian government implemented this curriculu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3b85fc69b1241dbaaed5df35f121b10
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rimm-Kaufman, Sara E., Storm, Melissa D., Sawyer, Brook E., Pianta, Robert C., LaParo, Karen M.
Publikováno v:
In Journal of School Psychology 2006 44(2):141-165
Autor:
Iconomou, Stefanos1
Publikováno v:
International Journal of Science in Society. 2015, Vol. 7 Issue 2, p37-47. 11p.
Autor:
SAÇKES, Mesut1 msackes@gmail.com
Publikováno v:
Educational Sciences: Theory & Practice. Summer2013, Vol. 13 Issue 3, p1684-1690. 7p.
Publikováno v:
The Science Teacher, 1973 Dec 01. 40(9), 64-64.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24123036