Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"teachers' autonomy"'
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 9, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
Abstract This study investigated the effect of using Stoodle software program on Iranian EFL teachers’ autonomy, creativity, and work engagement in the light of teaching experience and gender. The participants comprised 60 EFL teachers including 30
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8f852063f5e4213bc736568b900f9f1
Autor:
Bouchra BOUKHIAR
Publikováno v:
Altralang Journal, Vol 5, Iss 01 (2023)
Under the current abrupt intervention of technology, the transition from handwriting to keyboard texting challenges Orthography in terms of logography and spelling. The sensorimotor skills are majorly impacted by the unbalanced modes of writing. Spea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d67921a9c80149c0bf282acdcd99068e
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Educational Research, Vol 10, Iss 1 (2023)
This study aims to reveal the need-support profiles of science teachers by using three variables (teachers’ autonomy support, involvement, and structure support), as well as the role of the teachers with such profiles in students’ collective enga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7020f53bbb9a48e0b9a0c014afc367dc
Publikováno v:
Journal of Social Science Education, Vol 21, Iss 4 (2022)
Highlights: • Estonian citizenship education has a clear and established curricula • The bilingual education system is prominent and reproduces socio-economic and democratic citizenship inequality • Teachers’ autonomy is crucial Purpos
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b39581826624fe7ae5ae70f82b5b09a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zielińska, Anna
Publikováno v:
Pedagogika i edukacja wobec kryzysu zaufania, wspólnotowości i autonomii / Pedagogy and Education on the Crisis of Trust, Commonality and Autonomy. :308-325
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=916161
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Żytko, Małgorzata
Publikováno v:
Czas Kultury / Time of Culture. XXXVI(01):29-38
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=849978