Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"teachers' assessment literacy"'
Publikováno v:
Studies in English Language and Education, Vol 11, Iss 1, Pp 95-115 (2024)
Despite the urgency of assessment instruments in teaching foreign language writing, evidence regarding how teachers develop assessment instruments and maintain their quality, particularly for comparison and contrast essay writing based on a genre-bas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b3163e6579940e2b5f816a51e63c51a
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Recent revisions to the Conservation of Resources theory have not only reclassified categories of resources, but have also acknowledged the conceptual importance of “gain spirals” and “resource caravans” in enriching the theoretical understan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6cd4cd08aed84732bf29337910c65f46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teachers and Teaching: theory and practice. Routledge
Teachers and Teaching: theory and practice
Meijer, K, Baartman, L K J, Vermeulen, M & De Bruijn, E 2021, Teachers’ conceptions of assessment literacy . in Book of abstracts of the EARLI 2021 Conference . pp. 232, EARLI 2021, Gothenburg, Sweden, 23/08/21 . < http://earli.org/sites/default/files/2021-10/EARLI2021-BOOK-OF-ABSTRACTS.pdf >
Open Universiteit
Teachers and Teaching: theory and practice
Meijer, K, Baartman, L K J, Vermeulen, M & De Bruijn, E 2021, Teachers’ conceptions of assessment literacy . in Book of abstracts of the EARLI 2021 Conference . pp. 232, EARLI 2021, Gothenburg, Sweden, 23/08/21 . < http://earli.org/sites/default/files/2021-10/EARLI2021-BOOK-OF-ABSTRACTS.pdf >
Open Universiteit
This study provides a further elaboration of the construct of assessment literacy by exploring teachers’ conceptions of assessment literacy based upon their daily experiences. Teachers’ assessment literacy affects the quality of assessments and t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::62f99a527b161515540193a3e0b2a81e
https://surfsharekit.nl/public/c7020333-f466-4201-a87d-b166e7b2cf09
https://surfsharekit.nl/public/c7020333-f466-4201-a87d-b166e7b2cf09
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hatice Merve Korkut, Betul Demirdogen
Publikováno v:
Issue: 26 23-52
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, Vol 9, Iss 26 (2021)
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, Vol 9, Iss 26 (2021)
The purpose of this study was to investigate science teachers' assessment literacy having different majors (education versus science) and compare those teachers' assessment literacy. A multiple-case study, one of the qualitative research designs, was
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ae135979046083291659e9df2d520dab
https://dergipark.org.tr/tr/pub/enad/issue/62224/932320
https://dergipark.org.tr/tr/pub/enad/issue/62224/932320
Autor:
FARHADY, Hossein
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 10 1-19
Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The purpose of this paper is to report on the findings of research on EFL teachers’ language assessment knowledge (LAK) and argue that consistent findings of research that teachers do not have sufficient LAK may not reflect a true picture of the st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::386c55427c22a4c5f20f03b4ef5d992f
https://dergipark.org.tr/tr/pub/edu7/issue/51553/665542
https://dergipark.org.tr/tr/pub/edu7/issue/51553/665542
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.