Zobrazeno 1 - 10
of 6 762
pro vyhledávání: '"teacher-writer"'
Autor:
Christine M. Dawson
The Teacher-Writer shows how teachers can pursue and sustain personally and professionally worthwhile writing practices, even amidst the many demands associated with teaching. It meets teachers wherever they are—as novice teachers just beginning to
Autor:
Gerlach, Jeanne Marcum
Publikováno v:
The English Journal, 2000 Jan 01. 89(3), 80-84.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/822101
Autor:
Bishop, Wendy
Publikováno v:
College Composition and Communication, 1999 Sep 01. 51(1), 9-31.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/358957
Autor:
Daniels, Shari L., Beck, Pamela
Publikováno v:
Literacy Practice & Research; 2022, Vol. 47 Issue 2, p1-20, 20p
Autor:
Kalynych, Kateryna
Publikováno v:
Питання літературознавства / Problems of Literary Criticism. (102):112-133
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=947496
Autor:
Woodard, Rebecca1 rwoodard@uic.edu
Publikováno v:
Literacy. Nov2019, Vol. 53 Issue 4, p236-244. 9p. 2 Color Photographs, 1 Chart.
Autor:
Kyle Wilhelm, Lindsey Wilhelm
Publikováno v:
Approaches: An Interdisciplinary Journal of Music Therapy, Vol 10, Iss 2, Pp 176-183 (2018)
The National Association of Music Therapy (NAMT) was formed by individuals whose contributions to the Association remain largely unknown. Dr Erwin H. Schneider (17 February 1920 to 28 September 1985) was one of those individuals. The purpose of this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1584622335564528801f36156f44fd6a
Publikováno v:
The Reading Teacher, 1997 Dec 01. 51(4), 278-279.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20201907
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.