Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"teacher-managed activities"'
Publikováno v:
School Effectiveness and School Improvement, 24(2), 177-194. Routledge/Taylor & Francis Group
In this study, longitudinal cohort-sequential latent growth modeling was used to determine the effects of (a) socioeconomically mixed preschool and kindergarten classrooms, (b) the implementation of an education program aiming to accelerate socioecon
Autor:
de Haan, A.K.E.
One of the remaining questions in the field of early childhood education is whether efforts aiming to promote the school readiness skills of young learners should be targeted specifically at children at risk for delays in these basic skills or whethe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::c7de160fe8d07a13a7f8cdcc5c71ec54
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/322447
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/322447
One of the remaining questions in the field of early childhood education is whether efforts aiming to promote the school readiness skills of young learners should be targeted specifically at children at risk for delays in these basic skills or whethe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dris___00893::33a7d06f721d89573aa29076c553b894
https://hdl.handle.net/1874/322447
https://hdl.handle.net/1874/322447
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.