Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"teacher workforce"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 5, p 537 (2024)
Globally, education systems are faced with dual workforce crises: a shortage of teachers and a lack of affordable housing. Attracting and retaining teachers through improved renumeration, working conditions, and quality preparation have been central.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4690a75a9a544efadd46d81d42b15ad
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
The COVID-19 pandemic created drastic changes for public education in the United States, including the role and responsibilities of educators. This study explores the self-reported psycho-social implications of COVID-19 among U.S. secondary teachers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7314eda601b42cc85e002ef44ccd593
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
Teacher mobility represents a serious problem due to the instability of the teaching force that has persisted over time in many countries. Therefore, retaining qualified teachers represents a challenge given the difficulty of having the necessary wor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::55b644fa5c029fe4a3e2c37e139db4ef
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=21327
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=21327
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2009 Jul 01. 32(3), 591-617.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/canajeducrevucan.32.3.591
Publikováno v:
Educational Researcher, 2008 May 01. 37(4), 200-207.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30138002
Autor:
Dos Santos, Luis J. de Miguel
Publikováno v:
Sustainability
Volume 13
Issue 20
Sustainability, Vol 13, Iss 11521, p 11521 (2021)
Volume 13
Issue 20
Sustainability, Vol 13, Iss 11521, p 11521 (2021)
A shortage of qualified teachers has been a long-term problem in many school districts and education systems internationally. During the COVID-19 pandemic, the current human resource gap in teaching significantly impacted the quality of teaching serv