Zobrazeno 1 - 10
of 8 777
pro vyhledávání: '"teacher workforce"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Teacher effectiveness and teacher quality have become the focus of intense international attention and concern. Around the world, governments are modifying existing certification requirements or implementing value-added modeling in order to qualify t
Autor:
Warner, Sean S.
Publikováno v:
School-University Partnerships, 2023, Vol. 17, Issue 1, pp. 38-51.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SUP-09-2023-0033
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sean S. Warner
Publikováno v:
School-University Partnerships, Vol 17, Iss 1, Pp 38-51 (2024)
Purpose – There is some evidence to suggest that the historical challenge associated with recruiting and retaining Black and Brown Science, Technology, Engineering and Math (STEM) collegians is tied to early their teaching and learning experiences
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39d97ce9ee4b406aace9a1927b6ef7d3
Autor:
Fasiha Faizi
Publikováno v:
Australian and New Zealand Journal of European Studies, Vol 15, Iss 3, Pp 60-66 (2024)
This policy brief addresses persistent challenges in the Flemish-Belgian education system, including quality improvement, teacher shortages, student guidance, institutional capacity, and secondary school duration. Despite increased funding, the ongoi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a422c789c890456ca76c200ce0cd3200
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 5, p 537 (2024)
Globally, education systems are faced with dual workforce crises: a shortage of teachers and a lack of affordable housing. Attracting and retaining teachers through improved renumeration, working conditions, and quality preparation have been central.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4690a75a9a544efadd46d81d42b15ad